Wednesday, November 10, 2004

Ramadhan Last Edition

Beberapa hari saja lagi Ramadhan kan meninggalkan kita. Harap dapat menikmati lagi keindahan Ramadhan pada tahun-tahun yang mendatang. Insya-Allah.

Syawal bakal menjelma. Aku rasa kali ni lah persiapan paling simple tuk aku n femili. Wasatiah, hehehe... Sembang pasai persiapan ni, 'tugas' feveret aku ialah gantung kad raya. Hehe.. Best wooo. Tahun ni cam gak the past couple of years, bilangan kad makin pupuih. Pupuih2 pon ada le lam 40++ kad gak. Tapi, aku still ingat masa awal 90-an dulu, masa e-kad tak ujud lagi, masa mak still ngajaq kat sekolah lama, tiap kali raya mau dapat <>100 kad raya. Abih penuh kad kat dinding tuu. Yang banyaknye datang daripada students mak laa. Cikgu forfular le katekan. Wekeke...

Sempena edisi terakhir Ramadhan ni, aku ambik kesempatan tuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri kepada semua. Mintak maap zahir & batin kalau aku ada buat salah silap (rasanya memang ada punn.. hehe) secara sengaja atau yang tak disengajakan.

Aaaa 1 lagi... Jemput datang ke umah (hehe... sempat lagi tuu). Kalu ble hari raya ke-2 onwards coz da 1st day tu umah konfem penuh kena seghebu ngan sedara-mara. Takut hampa terkesima, terkejut & tersipu-sipu lak nanti... Hehe.


" SaLaM AiDiLFiTri "
" MaaF ZaHiR & BaTiN "

3 comments:

analogi said...

huhuhu, banyak nyer kad raya. peminat hang takkan takdak? mesti ramai awek2 parit buntar hantaq jugak. hehehe.

aku pun nak minta maaf bebanyak daripada hang. 0-0 la kan? salam aidilfitri untuk saudara sirapz sekeluarga.

Ikhwan Hayat said...

Selamat hari raya.. Maaf Zahir Batin...

Anonymous said...

hehehe... apa citer pb??