Saturday, March 19, 2005

Northern Regional Recognition Day

Malam semalam telah berlansung "Luxor's Northern Regional Recognition Day" kat Park Avenue Hotel, SP. Aku pi ngan group aku. Errr... group mak actually... group mak group aku gak kan... haha. Kali ni 3 keta je suma. Tahniah kepada suma yang terima anugarah malam tadi. Tahun lepas, lagi meriah rasenye sebab ramai dari our group yang terima anugerah, termasuk aku lah kan... hehe. Insya-Allah next recognition day, kita letup balik group kita k?! Kasik tebabo!!!!! Next event = Mini-BOSS kat PB, 22 Mac.

Yes, semalam event tu held kat SP. Teringat gak nak call an_urb. Hang toksah ghisau, bukan lah aku nak promote Luxor pon an_urb oiii (tapi kalau hang terminat & tergerak nak join lagi lah best kannn... hehe). Saje je nak jumpak, nak tanya habaq & nak lepas windu. Wakaka. Tapi, mungkin takdak rezeki kot nak jumpak hang. Berapa kali aku call, asyik tak dapat je. Napa ekkk?


p/s: sembang F1... sato demam plak dah. davidson ganti dia for Malaysian GP.

No comments: