Sunday, October 31, 2004

4 in 1

1. 1st time pi param PB. Seksa betui cari parking. Awai2 tu ok la. Lama2 teremosi gak aku. Dah la jem orang asyik cari parking, ada plak yang nak jadi samseng jalan raya. Ada sorang mamat (budak lagi ni aku rasa...) lintas depan keta aku dengan tak bagi isyarat. Kot la dia nak angkat tangan, bukan aku harap sangat pun (eh, cam iklan plak hehe). Siap jeling tak pueh ati kat aku. Deyy, apehal?! **Badword** betui la. Baru dapat lesen gamaknye. Ingat dah abih otai la kot. Masa nak balik, teremosi lagi skali. Still jem. Ada plak amoi (amoi ka aso? ntah ler..) ni cilok2. Her action made the jam worse. **Badword** punya amoi. Yang lu kalut sangat pehal? Kot la posa, lain crita laa. Kalu cam ni tiap kali pi param, aku serik ahh...

2. Pejam celik rupanya PM ke-5, Pak Lah dah setahun memimpin Malaysia. Bukan suatu yang mudah beralih kepada kepimpinan Pak Lah setelah 22 tahun di bawah teraju Dr M. Yelah, celik2 ja Dr M dah jadi PM. But I think Pak Lah had done a good job. Congrats. Hopefully Malaysia terus aman sejahtera. Amin.

3. Kita kat sini tengah seronok menyambut kedatangan Ramadhan, kat Selatan Thai plak huru-hara. Masyarakat Islam ditindas oleh tentera Thai. Apa dah jadi ngan PM Thaksin? Sebelum ni, aku respect him more than any other pemimpin negara ASEAN (tak termasuk PM kita laa). But now, I've better consider it again duh.

4. Meh cite pasai EPL plak. Hehe. Arsenal nyaris kalah ngan Soton. Ape nak jadi ngan Arsenal ni? Apa nak jadi jadilah janji Chelsea menang. Wekeke. Bila cek team fantasi aku, team 1st kire bole la, team 2nd melompat tinggi (sebab last minit letak Lampard jadi kapitan). Apa yang menarik, Liga ITT dah ada pendahulu baru. Hoye hoye. Hehehe.

3 comments:

Anonymous said...

man u kalah tak nak cerita ker?

[analogi]

sirapz said...

MU kalah? err no komen hehe... ijok, aku tgk dlm fd league tu ada team dpt 60++ week ni... terer betui team tuu :P

analogi said...

huh!