Monday, January 31, 2005

Demam

Banyak sungguh demam yang melanda sejak kebelakangan ni. Demam denggi umpamanya kedengaran di seluruh Malaysia. Ntah kenapa ia menyerang semula. Apa yang aku pasti, nyamuk memang banyak. Masa malam, kalau tak tampaq nyamuk sehingga meninggal dunia memang tak sah. Banyak betui, depa mai dari cerok mana pun aku tak tau. Rimas sungguh.

Ada lagi 1 demam, demam EPL. Hehe. Aku rasa Chelsea jadi juara musim ni. Tapi cam orang kata, bola tu bulat & berbelang biru & kunin, apa2 bule terjadi. Buatnya Lampard, Terry or Cech injured, tak ke gelabah Encik Mourinho. Esok, 1 Februari, Arsenal menunggu kunjungan MU di Highbury. Moga MU menang lagi sekali, sekaligus memintas Arsenal tuk tempat ke-2 EPL. Idup MU!!! Idup Chelsea!!! Hehe...

Asyik EPL ja, MSL kena gak jenguk. A very good 1st week for my favourite teams. Penang menang dengan bergaya. Harap Ito Dan, Melnikov, Faisal & semua Penang players meneruskan kecemerlangan hingga penghujung liga. Perak plak dah dapat 1 piala. Personally, walaupun aku sokong Perak, aku rasa Perlis deserve to win, they played better. Gandingan Zachariah & Ivan cam best je aku tengok. Dan lagi 1, Kedah. Errr... semalam Kedah tak main ka? Napa hah? Huhuhu...

1 lagi demam tuk this fortnight, LTDL. Tak sangka dah masuk edisi ke-10. Tahniah kepada First Cartel kerana berjaya memancing team2 cam Discovery Channel & Liberty Seguros. Semalam, Koji Fukushima memang best. He deserve it. Napa Suhardi or Fallanie tak ikut koji punya attack? Kalau tak, dapat no 2 pun jadi laa kan.

1 comment:

analogi said...

demam deman deman ...